گلسرای پردیسان

در این سایت، اطلاع رسانی موجودی گلها و گیاهان آپارتمانی و باغچه ای و محصولات مرتبط همچون گلدان، استند، کود و سم و خاک، و اطلاعاتی از گلها و نحوه مراقبت از آنها ارائه می گردد. تمامی محتوا و عکس ها و اطلاعات، متعلق به گلسرای پردیسان است و استفاده ناصحیح پیگرد قانونی دارد.

گلسرای پردیسان

در این سایت، اطلاع رسانی موجودی گلها و گیاهان آپارتمانی و باغچه ای و محصولات مرتبط همچون گلدان، استند، کود و سم و خاک، و اطلاعاتی از گلها و نحوه مراقبت از آنها ارائه می گردد. تمامی محتوا و عکس ها و اطلاعات، متعلق به گلسرای پردیسان است و استفاده ناصحیح پیگرد قانونی دارد.

سوالات متداول

گیاهان مقام به نور کم کدامند؟

اگر در منزل شما نور کافی وجود ندارد، باید به دنبال گیاهی مقاوم و سایه دوست باشید. گیاهانی همچون: ۱) زاموفیلیا ۲) سانسوریا ۳) دراسنا کامپکت ۴) پوتوس ۵) دراسنا پرچمی ۶) شفلرا و…. گیاهانی مقاوم به نور کم و سایه دوست هستند.

چگونه برای خرید گیاهان مقاوم به نور کم و سایه دوست اقدام کنیم؟

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به صفحه خرید گیاهان مقاوم به نور کم و سایه دوست، گیاهان مختلف را ملاحظه کنید و از انواع این گیاهان مدل مد نظرتان را انخاب و سفارش بدهید. محصول مد نظر شما در ساعت و تاریخ انتخابی شما به آدرس مد نظرتان به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

کاکتوس های سایه دوست و مقاوم به نور کم کدامند؟

کاکتوس هایی همچون: ۱) گاستریا ۲) هاورتیا ۳) اشوریا ۴) ریپسالیس ۵) کاکتوس کریسمس ۶) ربوتیا و…. کاکتوس هایی مقاوم در برار نور کم هستند.

چه گیاهانی برای رشد در تاریکی مناسب هستند؟

۱) پتوس طلایی ۲) سرخس‌ها ۳) سانسوریا ۴) گیاهان عنکبوتی ۵) بامبو و…. گیاهانی مناسب برای رشد در تاریکی هستند.

کدام گیاهان در برابر سرما و نور کم مقاوم هستند؟

سرما برای بسیاری از گل های خانگی مضر است. با این حال گل های آپارتمانی مقاوم به سرما و گیاهانی وجود دارند که در عین زیبایی در برابر سرما مقاوم هستند. این دسته از گیاهان برای کسانی که در مناطق سردسیر زندگی میکنند و در بیشتر فصول سال، هوای محیط آنها سرد است، بسیار مفید است. گیاهانی همچون: ۱) شفلرا ۲ ) گیاه ورزیا ۳) یوکا ۴) کراسولا ۵) مارانتا و….

کدام گیاهان در برابر گرما و نور کم مقام هستند؟

گیاهان مقاوم آپارتمانی یکی از بهترین گزینه ها و راهکارهای موجود برای نگهداری از گیاهان آپارتمانی و ایجاد فضایی مطبوع و دلپذیر در محل زندگی شما می باشد. گروهی از گل های آپارتمانی هستند که جزو گیاهان مقاوم به گرما و خشکی و گیاهان آپارتمانی آفتاب دوست هستند. این دسته از گیاهان در برابر تابش مستقیم خورشید و کمبود رطوبت مقاوم هستند و در در زمان خشکی و بی آبی از بین نمیروند. گیاهانی همچون: ۱) زاموفیلیا ۲ ) سانسوریا ۳) یوکا ۴) آلوئه ورا ۵) لیندا و….

آیا میشود قبل از ارسال تصویر گیاه برایمان ارسال شود؟

شما مشتریان عزیز میتوانید با هماهنگی واحد فروش گلسرا و تماس با مدیریت و یا پیام در ایتا یا واتس آپ، به شماره 09022516371 عکس گیاه خود را از طریق نرم افزار whatsapp یا ایتا دریافت و مشاهده کنید.

آیا سفارش ما سالم به دستمان میرسد؟

در مورد سلامت و کیفیت محصول، گلسرای پردیسان به شما تضمین خواهد داد که سفارش شما مطابق با عکس ارسالی برای شما  آماده و ارسال خواهد شد.

هزینه ارسال گیاه چه قدر میشود؟

هزینه ارسال در پردیسان رایگان و در  شهر قم تنها ده هزار تومان  می باشد؛ اما اگر بخواهید به شهر های دیگر گل ارسال کنید، هزینه ارسال شامل بسته بندی و ارسال با باربری خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی