گلسرای پردیسان

در این سایت، اطلاع رسانی موجودی گلها و گیاهان آپارتمانی و باغچه ای و محصولات مرتبط همچون گلدان، استند، کود و سم و خاک، و اطلاعاتی از گلها و نحوه مراقبت از آنها ارائه می گردد. تمامی محتوا و عکس ها و اطلاعات، متعلق به گلسرای پردیسان است و استفاده ناصحیح پیگرد قانونی دارد.

گلسرای پردیسان

در این سایت، اطلاع رسانی موجودی گلها و گیاهان آپارتمانی و باغچه ای و محصولات مرتبط همچون گلدان، استند، کود و سم و خاک، و اطلاعاتی از گلها و نحوه مراقبت از آنها ارائه می گردد. تمامی محتوا و عکس ها و اطلاعات، متعلق به گلسرای پردیسان است و استفاده ناصحیح پیگرد قانونی دارد.

خرید گل آپارتمانی مقاوم

تنوع گیاهان آپارتمانی مقاوم که متناسب با شرایط محیط شما باشند هم بسیار زیاد است شما می توانید با مشاهده قیمت گل های آپارتمانی مقاوم به نور کم و سایه دوست تجربه شیرینی از نگهداری گیاهان داشته باشید. شما دوستداران گل و گیاه آپارتمانی با خرید گل مقاوم به سرما، گرما،کم آبی و با توجه به شرایط نگهداری که دارید میتوانید گیاه مناسب خود را انتخاب کنید و از نگهداری از آن لذت ببرید.

 

با دوام ترین گیاه آپارتمانی

انتخاب یک گل آپارتمانی برای افرادی که تجربه کافی در زمینه مراقبت و نگهداری از گل و گیاه را ندارند یا افرادی که فرصت زیادی برای رسیدگی به گیاهان خود را ندارند، کار دشواری است. این دسته از افراد باید به سراغ گیاهانی بروند که در صورت نادیده گرفته شدن و رسیدگی کم، مقاومت نشان داده و همچنان سبز بودن خود را حفظ کنند.

گروهی از گیاهان هستند که در برابر تغییرات عوامل محیطی بسیار مقاوم بوده و با بی مهری و بی توجهی شما نسبت به خودشان خیلی خوب کنار می آیند.

اکثر گیاهان آپارتمانی مقاوم جزو گیاهان همیشه سبز یا اصطلاحا گیاهان چهار فصل هستند و در تمام طول سال طراوت و شادابی خود را حفظ میکنند. اما توجه کنید که تمام گیاهان خانگی، حتی گیاهان خانگی مقاوم هرچند کم توقع باشند، شما باید احتیاجات ابتدایی آن ها را برطرف سازید.

افرادی که به دنبال خرید گیاه مناسب محل کار یا خرید گل آشپزخانه و یا حتی خرید گل مناسب اتاق خواب هستند، گل آپارتمانی مقاوم بهترین گزینه برای انتخاب از میان آنهاست.

گیاهان مقاوم به گرما

نگهداری از گیاهان آپارتمانی در مناطق گرمسیر یا فصل تابستان یکی از سخت‌ترین شرایط نگهداری گیاهان خانگی میباشد. در فصل تابستان یا در اقلیم های گرمسیری رطوبت هوا به طور کلی پایین و مـیزان بارندگی محدود اسـت. بسیاری از گیاهان آپارتمانی توان ادامه حیات در چنین شرایطی را ندارند. در این شرایط باید در انخاب گیاه آپارتمانی مد نظرتان دقت کنید.

گیاهان مقاوم آپارتمانی یکی از بهترین گزینه ها و راهکارهای موجود برای نگهداری از گیاهان آپارتمانی و ایجاد فضایی مطبوع و دلپذیر در محل زندگی شما می باشد. گروهی از گل های آپارتمانی هستند که جزو گیاهان مقاوم به گرما و خشکی و گیاهان آپارتمانی آفتاب دوست هستند. این دسته از گیاهان در برابر تابش مستقیم خورشید و کمبود رطوبت مقاوم هستند و در در زمان خشکی و بی آبی از بین نمیروند.

اگر در مناطق گرمسیری زندگی میکنید یا به دنبال گیاهان تابستانی هستید خرید گیاه مقاوم به گرما را به شما توصیه میکنیم.

گلهای آپارتمانی مقاوم به سرما

نگهداری از گل و گیاه آپارتمانی در فضای خانه همیشه سرشار از جذابیت و لذت است، اما مسئله ای که همیشه در این زمینه مطرح می شود بررسی شرایط موجود در خانه و محیط نگهداری و تطابق آن با نوع گیاهی است که قصد نگهداری از آن را دارید. در این میان فرا رسیدن فصل سرد سال نیز می تواند تاثیر بسیاری در مراقبت و نگهداری از گیاهان آپارتمانی داشته باشد. گروهی از گیاهان آپارتمانی مقاوم هستند که در برابر برودت هوا مقاوم هستند و جزو گلهای مقاوم به سرما به شمار می روند.

گیاهان آپارتمانی مقاوم به سرما از جمله عناصر زینتی و طبیعی مهمی هستند که ما ایرانی ها علاقه زیادی به حضور همیشگی آنها در منزلمان داریم. خرید گل مقاوم حتی برای افرادی که میخواهند در فصل های سرد سال از طراوت و شادابی گل های آپارتمانی بهرمند شوند و از آنها در دکوراسیون داخلی خانه خود استفاده کنند، توصیه می شود.

سرما برای بسیاری از گل های خانگی مضر است. با این حال گل های آپارتمانی مقاوم به سرما و گیاهانی وجود دارند که در عین زیبایی در برابر سرما مقاوم هستند. این دسته از گیاهان برای کسانی که در مناطق سردسیر زندگی میکنند و در بیشتر فصول سال، هوای محیط آنها سرد است، بسیار مفید است.

برای مطالعه بیشتر در مورد «گیاهان آپارتمانی مقاوم به نور کم و سایه دوست» می توانید به رودی به این مقاله از گلسرای پردیسان مراجعه کنید. چنانچه علاقه مند به مطالعه مقالات خارجی و انگلیسی زبان هستید با جستجو عبارت Buy resistant houseplants در گوگل، مطالب بیشتری در مورد خرید گیاهان مقاوم مطالعه کنید.

سوالات متداول

گیاهان مقام به نور کم کدامند؟

اگر در منزل شما نور کافی وجود ندارد، باید به دنبال گیاهی مقاوم و سایه دوست باشید. گیاهانی همچون: ۱) زاموفیلیا ۲) سانسوریا ۳) دراسنا کامپکت ۴) پوتوس ۵) دراسنا پرچمی ۶) شفلرا و…. گیاهانی مقاوم به نور کم و سایه دوست هستند.

چگونه برای خرید گیاهان مقاوم به نور کم و سایه دوست اقدام کنیم؟

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به صفه خرید گیاهان مقاوم به نور کم و سایه دوست، گیاهان مختلف را ملاحظه کنید و از انواع این گیاهان مدل مد نظرتان را انخاب و سفارش بدهید. محصول مد نظر شما در ساعت و تاریخ انتخابی شما و گلبر گلسرا، به آدرس مد نظرتان  ارسال خواهد شد.

کاکتوس های سایه دوست و مقاوم به نور کم کدامند؟

کاکتوس هایی همچون: ۱) گاستریا ۲) هاورتیا ۳) اشوریا ۴) ریپسالیس ۵) کاکتوس کریسمس ۶) ربوتیا و…. کاکتوس هایی مقاوم در برار نور کم هستند.

چه گیاهانی برای رشد در تاریکی مناسب هستند؟

۱) پتوس طلایی ۲) سرخس‌ها ۳) سانسوریا ۴) گیاهان عنکبوتی ۵) بامبو و…. گیاهانی مناسب برای رشد در تاریکی هستند.

کدام گیاهان در برابر سرما و نور کم مقام هستند؟

سرما برای بسیاری از گل های خانگی مضر است. با این حال گل های آپارتمانی مقاوم به سرما و گیاهانی وجود دارند که در عین زیبایی در برابر سرما مقاوم هستند. این دسته از گیاهان برای کسانی که در مناطق سردسیر زندگی میکنند و در بیشتر فصول سال، هوای محیط آنها سرد است، بسیار مفید است. گیاهانی همچون: ۱) شفلرا ۲ ) گیاه ورزیا ۳) یوکا ۴) کراسولا ۵) مارانتا و….

کدام گیاهان در برابر گرما و نور کم مقام هستند؟

گیاهان مقاوم آپارتمانی یکی از بهترین گزینه ها و راهکارهای موجود برای نگهداری از گیاهان آپارتمانی و ایجاد فضایی مطبوع و دلپذیر در محل زندگی شما می باشد. گروهی از گل های آپارتمانی هستند که جزو گیاهان مقاوم به گرما و خشکی و گیاهان آپارتمانی آفتاب دوست هستند. این دسته از گیاهان در برابر تابش مستقیم خورشید و کمبود رطوبت مقاوم هستند و در در زمان خشکی و بی آبی از بین نمیروند. گیاهانی همچون: ۱) زاموفیلیا ۲ ) سانسوریا ۳) یوکا ۴) آلوئه ورا ۵) لیندا و….

آیا میشود قبل از ارسال، تصویر گیاه برایمان ارسال شود؟

شما مشتریان عزیز میتوانید با هماهنگی واحد فروش گلسرای پردیسان، عکس گیاه خود را از طریق نرم افزار whatsapp یا ایتا دریافت و مشاهده کنید.

آیا سفارش ما سالم به دستمان میرسد؟

در مورد سلامت و کیفیت محصول، گلسرای پردیسان به شما تضمین خواهد داد که سفارش شما مطابق با عکس ارسالی برای شما آماده و ارسال خواهد شد.

هزینه ارسال گیاه چقدر میشود؟

هزینه ارسال در شهر قم ده هزار تومان می باشد؛ اما اگر بخواهید به شهر های اطراف گل ارسال کنید یا از دیگر شهرها سفارش گل داشته باشید، هزینه ارسال باربری، شامل سفارش شما خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی